LIDMAATSCHAP

Ben je ook geïnteresseerd in vogels met alles wat daarbij komt zoals aanschaf, voeding, huisvesting? Het lidmaatschap van de vereniging brengt je in contact  met andere vogelhouders, die je veel kunnen vertellen over de juiste verzorging van de vogels.
Als lid van onze vogelvereniging ben je tevens lid van de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers. Je krijgt daarom iedere maand het blad "Onze Vogels" in de bus. Dit is het beste en tevens fraaist geïllustreerde tijdschrift voor vogelhouders in Nederland.

Als lid krijg je dus een eigen unieke kweeknummer en kan je ringen bestellen. Je kunt dan de jonge vogels een vaste voetring omdoen met jouw kweeknummer en het geboortejaar. Dit is het bewijs dat de vogel bij jou geboren is en niet uit de natuur is gevangen.

Het lidmaatschap van onze vereniging biedt u nog een aantal voordelen:
  • Een uniek kweeknummer
  • De mogelijkheid voor het bestellen van ringen
  • De mogelijkheid om aan diverse tentoonstellingen mee te doen, o.a.
  • Onze eigen onderlinge tentoonstelling
  • De district tentoonstelling
  • De Nationale tentoonstelling van de N.B.v.V.
  • De COM wereld tentoonstelling
  • Het bijwonen van onze eigen ledenbijeenkomsten
  • Altijd een luisterend oor bij onze leden
  • Het betaalbaar houden van onze mooie hobby

Het lidmaatschap kost maar € 30,00 per jaar bij automatische incasso.
Bij gebruik van overmakingskaart € 32,50
Jeugdleden t/m 16 jaar € 15,00 per jaar.

Wil je ook lid worden?
Vul deze aanvraagformulier in en de secretaris zal u inschrijven en bij de NBvV een persoonlijke kweeknummer aanvragen.

Beëindiging lidmaatschap:
Het lidmaatschap van Vogelvereniging Musselkanaal & Omstreken loopt per kalenderjaar. Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd voor het volledige volgende kalenderjaar, dus per 1 januari. Opzeggen van het lidmaatschap kan via e-mail aan de secretaris vóór 1 december van het lopende jaar. Het lidmaatschap wordt per 31 december van het lopende jaar beëindigd. Bij tussentijds opzeggen blijft de volledige contributie over het lopende jaar verschuldigd. Het beëindigen van het lidmaatschap wordt ook doorgegeven aan de Nederlandse Bond van Vogelliefhebbers voor het evt. beëindigen van abonnement op het blad "Onze Vogels".